Heb je een klacht over een product, een online bestelling of onze dienstverlening? Laat het ons weten. We doen ons best je klacht snel op te lossen.
Heb je een klacht over een product?
Meld je klacht bij een GAMMA-winkel bij jou in de buurt. Neem wel de kassabon of (bij een online bestelling) de factuur mee. Gaat het om een product dat je al hebt verwerkt of dat je niet mee kunt nemen naar de winkel? Vul dan het contactformulier in.
Heb je een klacht over onze dienstverlening?
Meld je klacht bij een GAMMA-winkel bij jou in de buurt of vul het contactformulier in.
Heb je een klacht over een online bestelling?
Vul zo snel mogelijk ons contactformulier in. Je ontvangt binnen 3 dagen een ontvangstbevestiging. Binnen 14 dagen hoor je hoe we jouw klacht oplossen.
De webwinkel van GAMMA heeft het BeCommerce certificaat. Dat betekent dat we voldoen aan de criteria op het gebied van wetgeving, veiligheid en financiële stabiliteit en de gedragsregels van BeCommerce.be
Heb je een verkeerd of beschadigd product ontvangen?
Bij online bestellingen adviseren wij je het pakket bij ontvangst te controleren. Merk je bij levering dat je een verkeerd product hebt ontvangen? Of dat het product is beschadigd? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten via ons contactformulier. Wij doen ons best om het probleem snel op te lossen. Is het artikel beschadigd geraakt bij het uitpakken of daarna? Dan ben je zelf verantwoordelijk voor de schade. Ruilen of terugbrengen kan alleen als het product compleet is en (voor zover mogelijk) in de originele verpakking zit. Pak het product daarom niet verder uit / gebruik het niet meer dan nodig is om goed te kunnen beoordelen of je het wilt houden.
Heb je online bij ons een product gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk?
Wanneer er garantie op het product zit, ga je naar een GAMMA-winkel. Neem wel de factuur mee die je per e-mail hebt ontvangen. Afhankelijk van hoe lang het is geleden dat je het product kocht, wordt het vervangen of gerepareerd. Bij Garantie lees je er meer over.
Zit er geen garantie (meer) op het product? Vraag één van onze winkelmedewerkers om advies.
Gaat het om een product dat je al hebt verwerkt of dat je niet mee kunt nemen naar de winkel? Vul dan ons contactformulier in.
Niet tevreden over de afhandeling van jouw klacht?
Ben je niet tevreden over hoe GAMMA jouw klacht over een online bestelling oplost? Je kunt je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie van BeCommerce. Ook het Europees ODR Platform helpt bij de oplossing van klachten over online dienstverlening.